poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Krewetki z czosnkiem w cieście

Ostatnio częściej zacząłem korzystać z owoców morza, krewetki, kalmary i małże. Kiedyś nie doceniałem tych produktów, powodem prawdopodobnie była moja niewiedza na ten temat.

W zeszłym tygodniu podszedłem kolejny raz i zrobiłem je na samym maśle i ziołami.
Tym razem obrane krewetki zamarynowałem w rozmarynie i czosnku. Zamarynowane zostawiłem na dobę aby przeszły smakiem.

Produkty potrzebne do przygotowania krewetek dla 6 osób :
1 kg. krewetek tygrysich
4 ząbki czosnku
1 gałązka rozmarynu
200 g. mąki pszennej
200 g. mąki ziemniaczanej
2 jajka

Obrane i zamarynowane krewetki należy dobrze odsączyć, a następnie obtoczyć w mące pszennej. W kolejnym naczyniu dokładnie połączyć mąkę ziemniaczaną i jajko. Po obtoczeniu krewetki w mące pszennej, należy zanurzyć ją w cieście z mąki ziemniaczanej i położyć na rozgrzany olej.

Nasze przekąski powinny się smażyć

po 2 minuty z każdej strony. Tak przygotowana przekąska zrobi furorę na imprezach

1 komentarz: